1

Як стати учасником «Клубу VIP LINE»

  • Заповнити заявку на реєстрацію
  • При купівлі товару у ВІП-ЛІНІЇ йде накопичувальне нарахування «VIP» (50 ЄВРО = 1 «VIP»), кількість яких Ви можете перевірити в Особистому кабінеті
  • При накопиченні 100 «VIP» Ви отримуєте можливість взяти участь в семінарі ВІП-ЛІНІЇ
  • Період накопичення балів – 01.03.2017г. – 28.02.2018г.
  • Період реалізації балів– 01.05.2017г. – 28.02.2018г.

Темы семинарів

Програма «Клуб VIP-LINE» складається з базових модулів з продажу (модулі 1-4). Крім базових модулів існують спеціалізовані модулі з продажу, які зачіпають більш глибоко різні специфіки роботи з клієнтами (модулі з 5 по 10).

В умовах сьогоднішньої ситуації на ринку і відсутності дефіциту все більшого значення набуває рівень професійної підготовки менеджерів, які безпосередньо здійснюють продажу і роботу з клієнтами.

Кожен керівник хоче бачити в своїй команді саме майстрів продажів, а не тільки акуратних приймальників замовлень. Методом інтенсивного навчання персоналу без відриву від основної діяльності і є наша модульна програма. Програма дозволить підвищити ефективність безпосередньої роботи з клієнтом і домогтися сталого підвищення обсягу продажів не тільки за рахунок розширення асортиментного переліку, змін цінової політики та вкладень в рекламу, а й за рахунок внутрішніх резервів компанії..

Семінари продажів мають багаторівневе позитивний вплив, що сприяє не тільки прямого збільшення обсягу продажів, але і створення сприятливої психологічної атмосфери в колективі, також сприяє зростанню прибутковості компанії..

Програма складається з базових модулів з продажу (модулі з 1 по 4). Крім базових модулів, існують спеціалізовані модулі з продажу, які зачіпають більш глибоко різні специфіки роботи з клієнтами (модулі з 5 по 10). Важливо, щоб теми йшли в даному порядку. Тривалість модуля 3 години.

Модулі Кількість «VIP» Теми семінарів
1 100 «VIP» Поняття продажів, структура продажів, методи продажів.Замовити
2 100 «VIP» Етапи продажів. Встановлення контакту. Виявлення потреб.Замовити
3 100 «VIP» Етапи продажів. Презентація. Робота з запереченнями.Замовити
4 100 «VIP» Етапи продажів. Завершення угоди – стимулювання клієнта на прийняття рішення. Способи завершення угоди.Замовити
5 100 «VIP» Робота з важкими покупцями. Додаткові продажи. Пост продажне обслуговування та супровід клієнта.Замовити
6 100 «VIP» Робота з запереченнями та опорами.Замовити
7 100 «VIP» Підвищуємо ефективність холодних дзвінків.Замовити
8 100 «VIP» Типи клієнтів. Способи роботи з ними.Замовити
9 100 «VIP» Створення картотеки аргументів і вироблення досвіду по роботі з нею.Замовити
10 100 «VIP» Тайм-менеджмент для продавця. Зростання особистої ефективності в продажах.Замовити